6 Kas 2007

ufff puf off öff felan

Tatil günlerini oldum olası sevmişimdir ancak asla tam anlamıyla değerlendirememişimdir..

Aslında herşey bir fikirden ibarettir. Aborjin yerlilerinin inancına göre herhangi birşey, herhangi birinin rüyasıdır. Mesela bir dağ, bir keçinin rüyası olabilir, ve bu nedenle o dağ, keçilerin faunasıdır. gibi bişi... Bu Aborjin dininin asıl açıklaması Platon'un "gölgeler Dünyası" tanımında mevcut. Neyse işte, Bu gereksiz bilgiden konuma dönebilirsem şunu anlatıcaktım. İnsan için yaşam, fikirden ibarettir. Mesela "Ben eğlenicem illede" dersen paranın önemi yoktur. "Yok ben eğlenmicem, iim böyle dersen" tüm imkanlar boştur, arkadaşların ısrarı da boştur.

Bugün tatil, eh geç uyandım, dün gece de çok geç yatmıştım zaten, Frape elbette, hatta birkaçtane orda burda. Bi ara evde Photoshop çalısasım geldi arkadaş hatrına, işte o arada bi arkadaş geldi bi frape de bende içmek için. Tabi bu şahsiyet bilio benim ev kuşu olduğumu ama denemek için mi gercekten mi istedi bilmiorum. "Bi taverna yapsak ya" dedi. Ben de aç olunca yürü dedim eleman şoku tavernada atlattı:=)

2 kadeh ouzo hemide ploumaryo dan sonra espri anlayışım mı gelişti bilmiorum bi ara lavaboda elimi yıkadım pecet alıcam bi nevi peçetelikten. Adamlar otomatik peçetelik yapmışlar:=) Hareket detektörlü kağıt havlu makinası. İşte ilk defa görüyorum, alet havluyu çıkardı printer edasıyla. Bende " Teşekkür ederim canım" dedim. Allam yaw hem ilk defa gördüğüm makinaya sevgili muamelesi yaptım hemde bi çeşit hayat verdim, makinaya konuşmakla. Yaw anlatıyorum da, anlamanızı beklemiorum ama ben hala gülüyorum bu da bi çeşit save the silly oldu:=)

Hayır bu silly olayı çok war. mesela şuan Sağır oda dizisini izliyormuş gibi yapıyorum. Burada bi sahne wardı tekrar çatladım gülmekten:=) Böylesine ciddi bi konusu olan dizide, işkence yöntemi olarak Ajdar'ın, Çikita Muz şarkısı kullanılsın.

Bende yaşam belirtisi tezahür etti galiba:=) Tezahür: zuhur demek berkalp..

17.12.2006 da GunOsys'te yayınlandı

3 yorum:

Arolium dedi ki...

sen taşınalı baya olmuş anlaşılan..

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@arolium
:=) Aslında burası benim saklanma mekanımdı:=) yavaş yavaş sevdiğim postları da buraya alıcam..

---OPTiO--- dedi ki...

guno yaa..tasindin hayirli olsun...ancak yazilarini henüz okuyamadim :( bu ara cok yogunum..bi ara gelip tek tek okicam..haberin olsun..yogunluktan yokum yani :( yoksa biliyosun...