6 Kas 2007

İşaret Çılgınlığı

Dün gece sevgili blog uma insanların kullandığı maskeler hakkında bir yazı yazmıştım hatta başlığı da Maskeli Balo olan bu yazımı tam tamamlamıştım ki, birden maskeli bir balo da eğlenen insanların maskelerini çıkarmaları konusunda ikna etmeye çalışmanın ne kadar da boş bir çaba olacağına kanaat getirip kompletten yazımı sildim:=) Bugün TV de bir haber geçio: Dün gece MTV Turkey açılış gecesiimiş ve davetliler arasında çok taktir ettiğim bir sanatçı Gökhan Özoğuz genellikle WWE de pankreas güreşçilerinin kullandığı bir kar maskesi ile msj kaygısı içine girmiş ve "Bence insanlar böyle maskeler takıp gezmeli çünkü herkezin gerçekyüzü belli oluyo" açıklaması yapmış.. Haber geçmiş ben hala "Tanrım bu işaretmiydi neydi şimdi" pozisyonun dan geçememişim :=)

İşaretler hakkında da birşeyler yazmak istiyorum çünkü bu aralar kime raslasam bir işaret arama anlam çıkarma çabasında, Bir yandan bu çaba Tanrı inancının yaygınlaşmaya başlamasının bir kanıtı ancak oldum olası sürü pisikoloşisinden nefret eden bir sürüden olduğum için bu ulvi ilmi çoğu kişinin ayakkabısı olarak görmek canımı sıkıyor. Bu bir çeşit ilm ve kader anlayışı olmaktan çıkmışta bir nevi moda olmuş açıkçası. Tanrım heryer cahil dolmuş yoksa bu yobazlığa ve cahilliğe giden bir küresellemeye dikkat çeken bir işaret mi:=)

Benim bu gece izah etmek istediğim şey dün bir emek harcayıp iyi kötü yazdığım bir yazının bir anlık buhranla nasıl boşa gittiğinin vicdani yansımalarının işaret arayışında kendini yüzeye çıkarmasıdır:=) way way way

Dünkü yazımın ardından mevlit okutmadan önce anısına bir kuble bişiler yazmak istedim yine merhumun kendi içinden bir kaç söz..

"Günümüzün korku ve umutsuzluğunda, romantiklerin olası acılardan korunmak için duygu, düşünce veya gaz maskeleri takma zorunlulukları olduğunu anlayabiliyorum ancak bu çağın yobazlığından çöplenen cahillerin, karakter maskeleri takmalarına uyuz oluyorum..."

El-Fatiha

18/11/2006 da GunOsys'te yayınlandı

Hiç yorum yok: