6 Kas 2007

Makyavelci Dangalaklık

Kim kimi kullanıyor die bişiler yazmaştım aşalarda bi yerlerde. Aklıma bu konuyla ilgili atasözleri geldi:=)

Çıkarcı, çıkarcı ile karşılaşınca arpasını sayarmış :=P

Köyün kurnazı, köyün delisine uyarmış :=P

Besle kurnazı şebelek olsun :=P

Neyse içte böyle şeylerle eğlendim bu gece ne kadar boş bi gece:=)

Fenerbahçe 3 - 0 Palermo:=)

Makyavelizm çok değerli bir devlet yönetimi anlayışıdır Bakınız: United Kindom of England ne demiş Elizabeth yengemiz " İngiltere tüm savaş ve barış antlaşmalarını İngilterenin çıkarları için yapar"

Bu küreselleimenin bir getirisi olsa gerek, bazı Makyavelistler bu devlet yönetim anlayışını kendi gündelik hayatlarında da kullanmaya çalışıyorlar işte ben bunlara asıl ve tam anlamıyla köylü kurnazı diyorum ben şahsen birkaçı ile face2face tanıştım, bazısı da bana ilgisayar oyunu oynamaya çalıştı ki zaten ancak bu salaklar bu oyunu oynamaya yeltenir:=) Hayır benim anlamadığım bu arkadaşlar hakkatten makyavel okudumu? yoksa bi yerden duyup hayatlarına mı uydurdular? yoksa kendilerini bi kral veya kraliçe felan mı sanıyolar? bu bir muamma..

Neyse böyle arkadaşlarınız warsa veya ta kendiniz böyle olmaya başladıysanız alın biraz okuyun kim bu Nico Makyavel veya okutun bide şu soruyu sorun: Herkez Faydacı-cıkarcı olsa insanlık ne olurdu?? 2) Guno'nun Satellite Paradox unu okudun mu sen??(Hehheu bende Fayda ve yarar sağlamış oliim:=).)

Niccolo Machiavelli Okuyun ögrenin

"Sevgi ve Saygı cevresinde dönen pervaneler olalım... Mutlu, mesut ve bahtiyardan şarkılar söyleyelim" Aşık Guno:=P

23.11.2006 da GunOsys'te yayınlandı..

Hiç yorum yok: