20 Kas 2007

Taşındık

Her gün bir yerden göçmek ne iyi,
Her gün bir yere konmak ne güzel.
Bulanmadan,donmadan akmak ne hoş,
Dünle beraber gitti cancağızım;
Ne kadar söz varsa düne ait,

Şimdi, yeni şeyler söylemek lazım...
Mevlana C. R.

Taşındım.. Aslında birkaç sevdiğim post daha war
GunOsys te ancak yeri gelince referans olarak alıcam onları.. Yazmak için çok yoğun düşüncelerim war ancak yazımı güzel kılan ve yazmaya sevk eden öteleyici birşey eksik içimde.. Öyle aman aşk acısı çekiorum filan diil bu emin olun aşk konusunda pek bi özgür ve açığım. Bu biraz korku biraz yılgınlık belki.
Hani; "ne yapsam da değişmez bu kader" tavrı wardır ya.. yılgın ve yenik, belki sadece yorgunum demek yeterli olur.. Kimisi de "sıkıldım" der, ancak bu kelime tanımlamıyorum beni..

Bi süre yazılarım çok sıkıcı olucak
buna eminim.
Neyse:=)

4 yorum:

Okana dedi ki...

Çok hoşuma gitti mevlananın sözleri hakikaten son zamanlarda aklıma ve yüreyime kazınan bişey oldu; 'Şimdi, yeni şeyler söylemek lazım...' eskiler sadece anı, güncel olansa şimdi o yüzden şimdilerin tadını çıkarmak gerekir die düşünür oldum ve geçmişi sadece anı olarak var sayar oldum;))) haaa bide aderfe yorgunluk geçer bende kimi zaman yoruldum düşüncesinde oluyorum ama önemli olan yılmamak bu hayata teslim olmak istemiyorum f tipine düşmek te istemiyorum o yüzden sürekli mücadele diyorum ve umuyorum ki bu mücadelede hep birlikte birbirimize destek oluruz da bizi yıldırmaya çalışanları biz yıldırırız hep destek tam destek sonuna kadar varım anasını satıyım haha çok ağır konuştum galiba özlemişim yazmayı aderfe yakında yeni bi blog açarım heralde hadi cya;))

---OPTiO--- dedi ki...

korku yilginlik , hayattan bunalmak ..nefes alamamak bazen ...bazen susmak ..konusamamak..bazen herseyin ters gitmesi...öylece kalakalmak..sadece beklemek göcüp gidicegin ani...
bu aralar icimde sadece bu duygular yasiyo...dogal olarak üzüntülerle kavrulan bi hayatin pencesinde olmak degilmi bu zaten..neyse...yine sacmalamaya basladim :) sen beni bosver..iyi ol iyi :)

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Okana
Yaz tabi aderfe en kısa zamanda bekliorum blogunu... Birlikte olmak gerçekten önemli.. Biz olmak..

Yanlız ben heralde bencilim biraz biz olmayı severken ben olmakta hoşuma gitsin istiyorum.. Yani sizden ne kadar güç alsamda, bi şekilde kendimi yalnız görüyorum. Belki her insan böyledir. Ama ben bu yalnızlığı sevmiyorum açıkçası..
Mızmızlanmayı da sevmiyorum..

Bu yalnızlıktan nasıl kurtulur insan işte bunu da bilmiyorum..

İnsan sevince yalnızlık hissinden uzaklaşıyor.. Ancak bunca deneme rağmen hala 2 sene bana katlanan bir sevgilim olmadı.. Belkide yalnızlık asla geçmiyor ancak bazen insan bi şekilde kendini kandırıyor..

Neyse benimde yazasım gelmiş.. Daha okuyasımda gelicek kısmetse:=)


@Optio
Bu yorumunu sevdim.. Semptonların belirlenmesi teşhissin koyulmasını sağlar.. Eh teşhis olmadan tedavi olmaz zaten:=)

Biraz havalardan belki bu karamsarlık bilmiorum.. Benim derdim şu yalnızlık hissi be optio nasıl kurtulucaz bu daimi yalnızlıktan veya nasıl katlanır kılıcaz bu kahrolası yalnızlığı...

Eskiler " hep uğraş" dio.. Ama ne bilim tatmin edici bi uğraş bulamadım belki ben..

Neyse benimde yazasım gelmiş bak:=)
Bu da demek oluyor ki
artık yazıcazzzzzz
Savulun ulen:=)

---OPTiO--- dedi ki...

haha yaz tabii ki :))

yaa biliyomusun...bazen öyle seyler yaziyosunki ..yuh diyorum kendime :)))

haha koptumm kendime..
eskileri dinle...
ugras bul kendine ;)