6 Kas 2007

Boşlukta Asılı Duran

Tam anlamı ile tüm umutlarımı kaybetmiş durumdayım. Aileme karşı, arkadaşlarıma karşı, işlerime karşı, Lübnan ın çığlıklarına kulak tıkıyan Arap milletlerine karşı, Şu Çılgın Türkler'i okudukça Türk Siyasetçilerine karşı, Globalleşmeyi destekler iken Amerikanın koruyuculuğuna karşı, Dünya ya karşı, İnsanlığa karşı, Herşeye karşıyım bu sıralar aslında umutsuzum ama Tanrı bilir geleceği ama Yaradıcımıza karşı da umudumu kaybediyorum hem de en derinden. Hz Muhammed "insanların en bedbahı Hem Dünya da Hem Ahirette tüm işleri boş a çıkandır" gibi bişi demişti işte tam o pozisyondayım.

Bugün ün hava durumu değil bu A.KUT Depresyondayım 3 yıldır ve nereden çıkış aradıysam yine saplandım depresyona. Karamsar da değilim ama bu durum da umutsuz olmuş iken karamsarlık ta bonus oluyor. Aşk umutlarına yıllarrrr önce kilit vurmuş iken yine pıdırdanıyo yüreğim bide şu asosyaliği rafa kaldırma durumları war iken dahi karamsarlık tüm ışıkları karartabiliyor. Hele kızlar birden aklımı çelme durumlarına girmeye başladılar sebep basit boşluk o kadar moda olmuş ki ciddi bir ilişki ve sağlam bir gelecek imajı sergiliyen herkeze sarılıyo bu kızlar. Bi yandan acıyorum hem kendimi hem birini kurtarabilirimler uçuşuyo aklımda birazda yanlızlık passion ayarlarımla oynuyo bu aralar ondan olsa gerek. Diğer yanım ki sağlam adam mantığım HADE LEN KÖYLÜ KURNAZLARI diyor ki fonda da Sezen Aksu dan Kapalıyız çalar iken daha bi çekici oluyo mantığımın sözleri.

Kafam karışık sevesim war ama sevilmek imkansız gelior bu çıkar Dünya sında iş eğlence herşey saçma gelior gereksiz zaman kayıpları herşey.

Aslın da iş basit Dünya o kadar kötüye gidior ki yaşamak için sağlam bir dal değilde zamanı harcamak için sebepler arıyor insan oğlu. Bi ağaçta asılı durmak yerine düşerken pişpirik oynamak gibi bişi bu. Saçma.


Neyse takılalım biraz daha bakalım daha neler keşfedicez....

11/08/2006 ta GunOsys'te yayınlandı

4 yorum:

Başak dedi ki...

Demek ki dönemsel herkes yaşıyor ben de şu anda depresif bir hal içindeyim ve sanırım uzun sürecek gibi off ogün eski bir yazı olduğuna mütakip umarım çıkmışsındır tavsiyelerini merakla beklyiroum arkadaşım
( Ben boşlukta asılı değil boşluğun ta kendisiyim )

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Başak
Canım arkadaşım; ben durumdan hiç çıkamadım ama benim durumum da bazı değişemeyen olaylar konular war özellikle babamla sürekli mücadele içinde olmam.. Sana yardım edicem elim geldiğince.

Ama sakın unutma bu durum da olan çok insan war.. Ben isyanlardayım die yazıyorum ama içine atıp gülümsemeye çalışan çook insan tanıyorum.. Gönülsüzce bir yol tutup ilerlemeye çalışan küçücük bir umudu hayatının merkezine oturtan çok insan war.. Birbirimize destek olmamız gerekiyor..

Ben bunca zaman; hep, benden daha kötü durumda olmalarına rağmen bana destek olmak için işini gücünü brakan dostlarımın desteği ile ayakta duruyorum...

Bende yanında olacağım dilerim yoldaşlığım sana güç verir ve yolunu aydınlatır..

Başak dedi ki...

Aynı şey ... ben de babamla bir mücadele, savaş, anlaşmazlık aklına ne gelirise işte...
İsizlik neredeyse 1sene olucak nasıl bir durum tahmin edemezsin Sürekli evdeyim dışarıya hiç çıkmıyorum ya berbat bir durum bazen birini aramak istiyorsun ama arıyacak kimse kalmamış çünkü hepsi seni terketmiş ...
Boktan bi durum işte anlıyorsun sen beni Yanımda olduğunu bilemek bile yeterli ... Sağol arkadaşım

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Başak
Senin en büyük derdin işsizlik bence Başak.. Seni çok ii tanımıyorum ama insanın evde kafayı nasıl yediğini ii bilirim.. Bide anne gelir bi iş ister senden veya bi laf eder homurtulu.. Baba bi ters baksa yeter..

Sonraları Bi paronaya alır gider..

Herhangi bi işte vakit öldürebilirsin oysa.. Hani para mühim değil yeter ki mühim birşey yapıyormuş hissi olsun..

Bide en önemlisi içini döküceksin.. Tamam çok mahrem şeyler wardır belki bunları açığa vurmak o an seni ii hissetirsede sonradan utanç olur ama bi şekilde paylaşabileceğin dertlerini buradan veya sohbet ettiğin arkadaşlarından esirgeme

O an belki seni anlamazlar genelde böyle olur, nazik olma adına anlıyor görünürler ama benzer bi şey kendi hayatlarında vuku bulduğunda akıllarına gelen ilk adres sen olursun..

Bi de boş uğraşlar.. Mesela pc oyun tüm gün müzik dinlek.. Beğenmediğin halde her önüne gelen tv programlarını izlemek felan.. Bunlar kendini kapatmaktır.. Saklanmaktır.. Bi nevi zamanı durdurduğunu hissdersin hani bi hayal war tedavisi olmayan hastaları dondurup gelecekte tedavisi bulunduğunda uyandırmak.. Hatta Vanilia Sky die bi film war bu konuda.. İşte bu boş uğraşlar aynı bunun gibi..

Oysa zaman akıyo, dışarda hayat devam edio.. içe dönmek kendini tanımak mükemmel birşey ama kendi dışında ki Dünya yı bilmeden kendinde tanıdıkların ne işine yarıcak.. Kendini kapatmaktansa çık dışarı, insanlarla konuş, Bi postum bile war bu konuda adını hatırlamadım geçen hafta yazmıştım.. Tanımadığın insanlara bile selam ver..

Biliomusun biz gülmeyi hatırlıyoruz aslında.. Mesela gülen tatlı bi çocukla karşılaştığımızda istemdışı gülümsetiyor bizi.. Güler yüzlü olupiçten selam verip bizde gülümsetsek insanları_ Bundan daha ulvi görevlerde var belki ama bunu da yapalım işte.. Hal hatır soralım gözlerinin içine bakarak sonra sıkılsakta dinleyelim sorunlarını.. Zaten bizim içten hal hatır sorduğumuza pek ihtimal vermezler ama denesek bi şansımızı gözlerinin içine bakıp" nasılsın gerçekten" desek...

Bi hikaye anlatıcam.. Birgün bir çocuk: " ben tanrıyı arıcam" diip babasına evden çıkıp parka gitmiş.

Parkta az dolaşmış us dolaşmış Tanrıyı bulamamış yorulmuş bi banka oturmuş.. Birkaç dakika sonra yanına yaşlı bi teyze oturmuş göz göze gelip birbirlerini sessizce selamlamışlar.. Sonra yaşlı teyze çantasından bi kurabiye çıkarıp çocuğa uzatmış güler yüzle, çocuk kurabiyeyi kaptığı gibi sevinçle eve doğru koşmuş.. Ev girince babası:"Tanrıyı bulabildin mi oğlum" die sormuş Çocukta "Buldum, hemde çok güzel kurabiye yapıyormuş" demiş...

Akşam üzeri başka bi evde meraklı bi evlat kapının açıldığını duyunca fırlamış yerinden biraz da sinirle "Anne nerdesin sen yaa saat kaç oldu meraktan öldüm burada.. Nerelerdeydin" die sormuş.. Parkta kurabiye ikram eden yaşlı teyzeye..

Kadın oğluna dönüp gülümsemiş " Parktaydım.. Hem biliomusun orada tanrı ile karşılaştım" diince oğlu' bunak anam' die düşünüp gülümsemiş "Tanrı mı? :=) Peki neye benziodu???"
Kadın oğluna bakıp iç çekmiş " Çoook gençti ama çok güzel gülümsüyordu" demiş..


Neyse senin canın sıkılmış, Bence pc yi kapat hava soğuk olsada çık dışarı.. Karşıyakayı pek bilmiorum ama mesela karşıya geç vapurla Konağa sonra deniz kıyısında Burger King te en sevebileceğin menu yu ısmarla kendine, sonra Hasan Tahsin in yanından geçerken koca meydan koşuşturan hayatları izle.. Herbirinin farklı ancak özel olduğunu görüceksin..

olurda buraları okuyanlar olursa yanlış anlamasın..


2 canı sıkılmış dertleşio işte