10 Kas 2007

İşte benim algısal gerçekliğim..

Bu yaz, denizde birine, cevabını bildiğim bir soruyu, sormak istedim. Ben karşıda boğuluyo olsam ve bu sahilde bi sen olsan, Beni kurtarmaya gelirmiydin??? Herşeyi planladığım kıvama getirmişken bu soruyu sormak yerine, uzun zamandan sonra bir kadına değer vermenin tatlı heyecanını yaşamak adına, çoook daha uzun bi yol benimsedim. Tabi işler arap saçına döndü sonunda, kendi iç çatışmalarım yüzünden... Neyse.

Bence, Dünya bir sirk ve bende bu sirkte bir ip cambazıyım, siz hepiniz sadece izleyicisiniz...

Herkezin tek beklentisi düştüğüm anı görebilmek...

Bilakis düşmem için çabalayanlar bile war...

Ancak ne kadar da çabalasalar ipte durabilecek kadar yetenekliim...

Herkez düşeceğimden emin, hatta ipte ki diğer cambazlar bile düşerken tutunmamam için benden uzak duruyorlar...

Herkez öyle emin ki, onları hayal kırıklığına uğratmamam için atlamam gerekicek.

Show must go on sonuçta..

Kalbinde ışık olanlar suskun çünkü sözün bittiği anı çoktan aşmışız...

Ewet mutlaka atlayacağım ve beni tutabilecek bir ağ asla olmayacak.

İşte Algısal gerçekliğe mükemmel bir örnek..

Evrensel bir gercekse kimilerine göre : Kim yüzme bilmediği halde, boğulma pahasına, tanımadığı birinin hayatını kurtarmaya gider ki???

Hiç Kimse...

:=) Ben bir zamanlar gitmiştim... >İşte bu nedenle de kendimi haksızlığa uğramış gibi hissediyorum..

İt's a God's World..

Neyse melankoliciim, hadi yatalım artık..

19.12.2006 da GunOsys’te yayınlandı..

Hiç yorum yok: