10 Kas 2007

Bi silly thing daha:=)

Birkaç yıl önce de evde uyuyorum. Arkadaş gelmiş dış kapıyı çalıyo ama evi yıkıcak. Bende uyku sersemi yattığım yerden girinizzz die bağırıyormuşum. Yatak diilde müdür masası mubarek:=) Annem alt kattan bana seslendiğinde de genelde uyku sersemi Neeeeee diorum zaten. Geçende alt katta uyumuşum hatta bayılmışım, arkadaş gelmiş, annemde beni uyandırmaya çalışıyo

Annem: Eray abin geldi uyansana.

Ta kendim : Bana ne, bana mı gelmiş.

Annem: Tabi sana gelmiş.

Ta kendim : iyi de nie gelmiş.

Annem : Eh kalk ta sor kendisine artık, ayıp ayıp..

Ta kendim : Bana ne yaaaaa.

Sonra ayıldım tabi eleman da şaşırmış benim bu halime, binbir özür felan..

Allam yapıyorum galiba ben böyle şeyler.

Arada espiride yapıyorum ama bi tek ben gülüyorum o da ilginç:=)

Neyse.. bi Ben warım zaten, Birde siz...

18.12.2006 da GunOsys’te yayınlandı..

1 yorum:

Başak dedi ki...

Ben de yapıyorum zaman zaman böyle özellikle sabah çalan telefonlar tam bir komedi olabiliyor ...