6 Kas 2007

....

Tatile geldiğimden beri ister istemez evli arkadaşlarımın Konsomatris tribine katılıyorum ki nefret ederim bu tripten..

Allam anlamıyorum bu çocukları evde eşleri daha ilk 5 yıllık planla uğraşsın bunlar stres atma bahanesi ile bu kadınlara dadansın. Belki arkadaş ayağına meraktan gidip bağlandılar bilmiorum ancak bu 3. sınıf bar tribi almış başını yürümüş bu topraklarda.

Geldiğimden beri beni de sürüklediler bir 2 kez de eskiden beri hazetmem gidip gördüm daha bi ööö oldum. Yaşlı başlı kadınların bir içki karşılığında tek verebilecekleri sohbet kalmış onun da sohbeti nasıl cezbetsin beni. Geçmişinin zevkli tecrübelerinimi anlatıcak . Biraz et biraz ten için 10 bardak vodka ya sonun da arabesk mi olucaz bilmiorum uzak olun ablacım. Ben club kültürünü severim aslen ancak eş dost evlenince pek gitmez oldum. Dün gece şöyle bi hava alasım tuttu en son bi kafe de kandili söndürürüm dedim bi bardak içki ile dost sohbetinde. Tüm ev de kalması evlenip ayrılası daha bu yola yeni dalası bastı mekanımızı XX cihetinden. Hadi Club yapalım kopalım felan ayağına takıldım peşlerine de. Kardeş Clublarda 3. sınıf barın süslü hali olmuş. Tamam öz saygısı hala yerli yerinde birçok XX mevcut mekan da da bizim parea(grup) öz saygısı yerlerde sürünen kızlarla dolu. Neyse dedim bende biraz yozlaşıiim şunlardanmış gibi davraniim hadi eller havaya felan ar yu rediiiii tribindeyim kızlar masa üstü felan biz alkış ve go go ekibi 2. bardaktan sonra işler deişmezmi:=) bi ara şişe çevirmece misali kucak çevirmece döndü " aa yer yok acaba kime otursam" daha sonra da " gel şimdi de senle öpüşürken foto çekilelim" olduk. Ben baya kaptırmışım ki kendimi birden uyandım. Al işte 3. sınıf bar muhabbeti yine :=) yani nereye gitsen kaçamıyosun demek bu olaydan.

En hoşuma giden de sütyenleri çelik kablo destekli bi arkadaşımız(eskiden şu kız bedenlerini öğrenmiştim işe yarıyodu baya da unutmuşum. Arkadaş sütyen yerine paraşüt takmış işte o bedenden) "Sana bi ispaniko yapiim da gör" dedi ben koptum artık. Literatürümden bu fantaziyi çıkardım o an da:=)

Asıl işin özü almancı arkadaşlarla beraberim en sevdiğim dostlarımdan biri . bi ara yanıma gelip "Ogün ben bunları gördükçe Almanya da ki kız arkadaşımı daha çok seviyorum ve o na daha çok saygı duyuyorum" dedi. Gerçektende haklı eleman. Kız, sadece onun warlığı için saçını süpürge ediomuş bunlar her kadehte başka ellerde.

Şunu anlmış oldum ki: Seni özveri ile ve gerçek sevgi ve saygı ile sevmeyen hiçbir kadın için mecnun olmanın anlmı yok. Sadece ten ve beden se kadın alın işte heryerde 3. sınıf bar şırfıntısı dolu. Ne kadar zeki iseniz o kadar az harcayıp erkeklik hormonu depoluyorsunuz. ancak Nietiniz gerşek sevgi saygı özveri gerçek cinsellik arkadaşlık dostluk uyuşma uzlaşma vs vs ise kısacası nietiniz mutluluk ve huzur ise size kendinizi y76ıpratmayın ve O nu bulunca boş kadınlarda O nu kaybetmeyin

Beni çağırıyolar yine bi aleme akma olayı warmış anlatırım sonra yine..

29/07/2006 da GunOsys'te yayınlandı

Hiç yorum yok: