6 Kas 2007

Aim or Conclusion

Bazı insanlar hayatlarını bir veya birkaç amaç uğruna feda ederler, bazılarıda amaçlamadan bazı sonuçlara ulaşırlar. İlginç olan birkısım bu ikisi arasında kalan insanlar. Bunların ne amaçları sonuç bulur neden sonuçlarının bir amacı olur. Saçma sapan bir saplantıdan kurtulma mücadelesi vermek zorunda brakılırlar, var oluşlarının kısır döngüsünden asla kurtulamazlar, yaşadıkları çağın bir çeşit macro virus u dur bu arkadaşlar ellerine aldıkları her iş temizlenmesi imkansız bir zift gibi ellerine yapışır. bu insanların alim ine deli, ii nietlisine sapık, çalışkanına miskin denir. Ben bu insanlara toptan yazık diyorum, keşke hiç yaratılmasalardı veya doğar doğmaz birçeşit wu wei zombisi olsalardı ancak o zaman huzur bulabilirlerdi...

İşte ben bu insanlardanım, Mechulün bir gölgesiyim artık ne amaç ne de sonuç benim için değerli. Benden hala minnet veya nefret bekleyenler için, hala war olduğuma inanıyorum. Ancak artık çok yorgunum. Çooook yorgunum...

21/11/2006 da GunOsys'te yayınlandı

Hiç yorum yok: