10 Kas 2007

Kandil..

Bu gece uzun bir aradan sonra tekrar cami ile buluştum. Umarım cami yıkılmaz yarına:=)

Regaip Kandili bu akşam ve öğlen Hoca "Ogün sende gel, birgün sorarlarsa camide görmüştüm onu diebiliim" sözü hoşuma gittiği için gittim ki hoşuma da gitti bu kandil muhabbeti keşke ii bi müslüman olsam da cuma dan cumaya gidebilsem camie die düşündüm walla.

Neyse Herkezin Kandilini Kutlarım buradan Bu vesile ile. Bide camie de gitmişim yıllar sonra:=)

Çıkışta Hocanın gözüne girmiş olucam ki bana icetea bilem ısmarladı saolsun bende karşılığında Genel Türk tarihi ve Bu Tarih İçerisinde ki Batı Trakya Türklüğünün Gelişimi sempozyumu verdim imam efendiie:=) Tabi tarih biraz zor bi konu sayemde imam efendi deliksiz bir uyku çeker bu gece ama yarın Batı Trakya tarihi print edip götürücem okusun bi faydamız olsun köyümüze.

Haaa bi de çalışmadım bugün o da çok hoştu. Tabi bi frape içebilmek için saat 17:00 beklemem gerekti tatil bu yönden kötü diceksiniz "yap frape ni evinde iç" ama onu pek tadı olmuyo kahve yi erken açsınlar bence beni yormasınlar bi frape için. veya "neden gidip İskeçe de içmiosun" derseniz, üzülerek kimseyi bulamadım yoksa giderdim dicem, yanlız ben, delimiim Platiada kahve içicem. neyse..

Bide Türkiyeden bi öğretmen gelmiş bilmem kimin eniştesiymiş adama hoşgeldin dedim hemen ücc bej kişi toplanıp adamı Türkiye Nasıl Kurtulur tartışma programına davet ettik garibim selam verdiğine pişman olmuştur:=)

Demek ki tatil olunca bişiler oluyo hayyatta:=) Ama sıkıldım birazda çalışmakta lazım biraz ama tatil de lazım ama tatile para lazım işte o yüzden çalışmak lazım zaten ama tatilde de boş boş para harcıyom gidio birikimciklerim walla bu yolla ama ii de geçior Ammaaaan Neyse İşte.

Kandiliniz mubare olsun demişmiydim bide camie gittiğimi söyledim mi :=)

Heh inanamıyorum kendime

Tanrım ben doğru yol'u bulabilicekmiim acaba yoksa yine MHP ye mi oy vericem:=)

Hadi öptüm herkezii...

28.07.2006 da GunOsys’te Yayınlandı..

Hiç yorum yok: