10 Kas 2007

Tanrım sen benle kafamı buluyorsun?? Num:999...9

Daha ne yaziim bilmiorum zaten yazsam da siz bilemieceksiniz. Ben olmanız gerek. Zaten siz ben olabilseniz bende siz, biz olurduk sadece. Matrix reloaded olurduk Neo muzu beklerdik. Ne o dememeli: bu Dünya'da... ne şu? ne bu? da dememeli.

Sadece yaşamalı belki de bir çeşit uyuşturucu tribinde.

"Susadım çeşmeden geçmez olaydım" keşke hiç susamasaydım çeşme nedir bilmeseydim hatta hiç war olmasaydım tribindeyim yine bu gece. Yokluk nedir bilmeyene warlık anlamsız gelir belki de. Yok mu olmalı değerini bilmek için yanlızlığın?? tek tabanca at sırtında Red Kidçilik mi oynamalı??
henüz emin değilim.

Hayat bana ne öğretiise aklımda birtek "insan yaptıklarından değil, yapamadıklarından pişman olur" kalmış ama gel gör ki o da yalan olmuş. Bir çeşit keşke Dünyasın da ben keşmekeş olmuşum halimi anlayacak bir Adem yok , Havva yok bir kedim bile yok dicem o yalan olucak.

Dolan olucak bi dolap dönücek ben yine şaşkın Allah Allah dicem.. sonun da yine Hay Allah dicem.

Bi halt yicem sonunda ama yine bilemicem doğru mu bu yoksa yinemi eror vericem.

Yok Yok Tanrım senin mizah anlayışınsa bu, bende Drama etkisi yapıyor. ne yardan geçebiliyorum ne serden "Yağdır mevlam su desem" Mevsim normallerinin üstünde seyrediyor sıcaklar bir türlü anlaşamıyoruz senle.

Nereye kadar Tanrım, bu seyahat???

24.07.2006 da GunOsys’te yayınlandı..

Hiç yorum yok: