2 Ara 2007

Hastayım

Grip olmuşum veya nezle.. Griple nezle arasında nasıl bi fark var bilmiyorum ancak sürekli burnumu çekiorum ozaman ben nezle olmuşumdur çünkü burnumu çekerken sürekli snooze snooze die sezler çıkarıyorum snooze un içinde n z ve e harfleri nezlede de war o zaman ben kesin nezle olmuşumdur..

Aslında bu halim yılda mutlaka 2 kez olur bazen 3 kez.. Pek sevmesemde bunca burun akıntısı ile halsizliği ve davetsiz helen hapşırıkları ; bu sefer biraz daha makul karşılıyorum bu hastalığı.. Hatta dün gece ilk başladığında uzun süre nezle nin evrenselliğini düşündüm... Zengin de fakir gibi nezle olur.. Siyah tenli de sarı tenli kadar nezle olabilir.. Sonra sevdim ben nezleyi.. insan ayırmıyo die.. Eşitlik yanlısımı oldum ben acaba:=)

Bütün gün hem çalışıp hem burnumu gayri ihtiyarı çekip ara ara hapşırmış olsamda şuanda kendimi güçlü hissediyorum.. garip bişey bu, öyle getirin 70 kg mı tek elle kaldırayım veya 8 km dinlenmeden koşarım gibi değil.. Umut : kısaca adı.. İyi birşeylerin olacağına dair bir umut.. Gelen herşeyi; sevinçle karşılayacak bir umut.. Sanki aşkın kıyısında olmak gibi.. Ancak herhangi bir namzet yok aşk denizinde.. Hani denize bakan kadınlar wardır.. Boş ufka öyle bir bakarlar ki 8:15 vapurunun az sonra limana yaklaşacağını hissedersin.. Öyle bir umut içimde ki..

Amaaan ne zaman böyle bi his olsa içimde asla ii birşey gelmez başıma.. Ciddiyim..

Hastayım işte, anladınız siz onu:=)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Benden de "hmm fışş..foşş..." gibi sesler çıkıyor. Zira burnum kırmızı ve ötei bir renge büründü,grip mi nezle mi bu hocam?:)

Ne olursa olsun, özgürce aksırıpi tıksırmak; apşurup salyaya sümüğe boğulmak bir ayrıcalıktır...:)

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Jade
Fışlanmışsın sen:=P ancak dışlanmadın bak anormal insanlar arasındasın:=)

Bide bugün 'Karayılan' dizisini izledim pek beğendim... Milli duygularım kabardı. Bide ilk defa bir Kurtuluş Savaşı dönemi dizisi bu kadar özenle hazırlanmış.. Mesela sürekli fransızca konuşuyorlar. Bide döneme uygun bir antep çarşısı inşa edilmiş.. Yerel şive tamamen korunmuş. Ayrılıkçı olmayan ve mücadeleye destek olan gayrimüslimler war.Diğer dizilerde en fazla 2li casus olurdu gayri müslimler. Mesela atlı süvariler; genelde toplasan 10-15 at süren gösterilir birlik die yutturulurdu. Bu dizide masraftan kaçınılmamış bir sürü atlı, dönemin kamyonları, araçları.. Sonra diğer diziler de diyaloglar süslü püslü olur mesaj kaygısı taşırdı.. Oysa bu dizide çok sade bir dil war..

Diziyi izlerken, sanki bi an bende o mücadeledeydim.. Bende onlarla at sürmüştüm.. Sanki oracıktaydım..