11 Ara 2007

Makarna

Bugün, ön anlaşmalı olarak, işten; eve erken gelince; karnım aç, zamanım çok olunca. Bi yemek yapiim dedim.. Önce gidip hazır lazanya almak istedim ama ne yalan söyliim; annem durdurdu beni...
- Ooğluum evde bi dünya makarna war ne die hazır yemek alıcaksın!!!!
Dedi. hıkkımı çıkaramadım..
Sonra sevgili babacığımın dolaplarını karıştırdım(makarna arıyorum yanlış anlamayın). Ne bulduysam kattım makarnaya..
Efendin makarnama henüz bi isim bulamadım Mesela Karma Makarna dielim adına..

Karma Makarna için hatırladığım malzeme listesi..

Sarımsak tozu.
Kırmızı toz biber
1/2 filcan Kekik
1 bardak süt
3 kaşık yoğurt.
2 kaşık Mayonez.

1 Su bardağı mısır unu.
1/2 su bardağı tatlı mısır.
1/2 paket fiyonk makarna
Kibrit kutusu kadar Tereyağ.

2/3 paket rendelenmiş kaşer
1 Paket "4 Peynir" hazır makarna sosu..
6 dilim pastırma tadında, acılı kavrulmuş salam

1 adet Tek kişilik pişirilmeye hazır Carbonara Makarna.
..
Sigara paketi büyüklüğünde Emmental Cheese..(delikli bi kaşer işte)


Yapılışı:

Tam hatırlamıyorum:=)
En altta hazır makarna ile makarnayı pişirip döktüm..
Makarnanın arasına parça parça ettiğim salamları karıştırdım
Bi şerit halinde, yoğun tadı olan emmental peynir rendesi serptim
Üstüne rendelenmiş kaşerle tatlı mısır serptim.
Fırında biraz pişirip üzerine 4 peynir sosu döktüm

Üstüne yoğurt+mayonez+kırmızı toz biber+mısırunu karıştırıp döktüm.
en üstüne yine rendelenmiş kaşer ve tereyağ serptim..
Üstü kızarana dek fırında yüksek ateşte pişirdim..

Wualaaaaa İşte size fırında Karma Makarna

'Bir iki saat bekliim; zehirlenmezsem okuyucularıma tavsiye ediim' dedim..
Ancak 'zehirlenirsem bu yemeğim mesuldur' die şimdiden yayınlıyorum:=)
Tadı güzeldi ama her çatalda başka bi tad veriodu..

5 yorum:

Başak dedi ki...

offfff bu nedir ya mükemmel görünüyor...
Sağlamsın değil mi :)

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Başak
Yaşıyoooorum:=)
Ama yemek çok ağır olmuş..Görüntüsü güzel sexy görüntümü bozan bol kalorili bir yemek oldu.. Ne güzel atletik fiziğe sahip 95 kg bir gençtim...Heralde 96 kg olmuşumdur.

mevudugaga dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel duruyor (:

Arolium dedi ki...

ee normal tabiki her lokmada başka tad alman, neymiş adı karma makarna. her lokmada aynı tadı alırsan hangi tad yoğunsa ona göre isim alır kanımca. her lokmada farklı tad vermesi adını hak ettiğini gösteriyor. ellerine sağlık..

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Mevudugaga
Teşkür ederim:=) yemek güzel görünoyor ewt ancak mutfağın hali tam bir tezat:=)

@Arolium
Aslında ben üzerine beşamel sos yerine uyduruk birşey yapiim dedim mısır ununu, yoğurtla, kırmızı toz biberle felan karıştırınca; Annem: " karmaca mı yapıyosun?" dedi

Karmaca die yöresel bi yemek war burada ancak bu şekilde yapıldığını bende yeni öğrendim. Bende yemeği ikram ettiklerime " karmacalı makarna işte" die açıklama yapmak zorunda kaldım..

İsim biraz da bu karmaca dan etkilendi ancak içeriği kalabalık olan fırın makarnanın hoş olduğunu keşfettim:=)