29 Ara 2007

Format

iim :=)

Bayram geçti bi post bile yazamadım die içerledim bugün kendime.. Aslında yazılacak çok kelime war zihnimde birikmiş ancak öyle tıkanmış ki ekzoterik yanım; o kelime kaosundan mantıklı cümleler oluşturucak kelimeleri ard arda sıralayabilmeyeceğime dair bi özsezi oluştu bende.. Hayatım pek bi sıradan hep bilinen formatta.. Kardeşim burada ancak bi agız tadı ile rakı masasına oturamadık neredeyse 2 haftadır. Hep benim Homesick hatta Homeaddicted olamamdan dolayı; Evkuşu, evcimen de denebilinebilir...

Keyfim yok pek hani herşey tamam da bir şey eksik gibi... Aklım dönüp dolaşıp o 'eksik olan'a takılıyo ve tamam olan herşey eksik olanın gölgesinde belirsizleşiyor. Anlamsızlaşıyor.. Çok obsesifim ben yaaa.. :=) Şaka bi yana genel olarak bakıldığında çok çok iim.. Meraklanmatyın die deyorum:=P

Bayramdan önce bi oyun aldım bayram boyunca oynamak nieti ile.. Lineage2 adında, online bi oyun.. Onunla takıntılıyız biraz, kardeşimle. Ancak 5 senelik emektar bilgisayarımız bize kelek yapıyordu efendim.. Hayır duymasın diorum yüzüne karşı belli etmiorum ama çok moralimi bozdu yaşlı PC...Tam oyuna giriyoruz; siyah bi ekran da takılı kalıyo, sonra da ancak reset ile yeniden başlıyoruz.. Tekrar acılmasını bekle net e bağlan (usb adsl modem almayın benden demesi) tekrar oyuna girmeye çalış ve haliyle tekrar resete basmak zorunda kal..

Bir günde, bu reset-takıl döngüsüne 30 kez maruz kalınca bende sevgili pc min iç organlarının bulunduğu kasayı kaldırıp yere vurdum.. Haliyle de biin sarsıntısı geçirdi garibim.. Hayır pc yaşlı ama ben ondan daha yaşlıyım hala reset tuşumun yerini bilmiorum, tıkır tıkır çalışıyorum bu ne gördü geçirdi ki bana nazlanıyo.. Neyse sonra pişman oldum tabi birgün boyunca pcden mahrum kaldım yemeden içmeden kesildim... Yeni bi pc almayı ciddi anlamda düşündüm..Ancak 1 buçuk yıllık planımda yeni pc almak yok die kapsamlı bir operasyonla harddisc'imi geri getirebildim.. Ram'ler de faliyete geçti.. Pc yi kurtardık.. Bir gün sonrada 4 yıldır format nedir bilmeyen pcmize temiz bir format attık. Cicili bicili WinXP Pro muzu kurduk en korsanından. 3GB sanal bellek ayırdım normalde 300MB ayrılan bi alandır ama benim vicdan azabım tuttu:=) Sadece temel araçları ve söz konusu yeni oyunumuzu kurdum gel gelelim takrar aynı sorunu yaptı.. Sonra anladım ki Yeni ati kartımıza en yenisinden driver kurmak gerekiyormuş onu yaptım evelAllah.. Şimdi bu oyunla iştigalim birkaç gündür..

Pc de sadece Aslı nın 5 parçası yüklü şimdi onları dinliorum:=) seçeneğim az ancak yedeğim çok üşenmesem bi de daha neler yükleyip 'brand new window'sumuzu ağır hantal hale getiricem de neyse:=)

Format: ' lazım bişi '... Tr'de ki Pc yede format atmak lazımda hele bi gelsin bakalım gözmün nuru.. Keşke insanlara da format atılabilse ama öyle zihne felan diil direk insanın tüm warlığına format atılabilsin ancak format atılmadan önce, atılacak olan kişi nasıl bi formatta tekrar meydana gelmek istediğini kapsamlı bi şekilde belirtsin ve sözleşme imzalayıp o formata göre, format yesin... Mesela ben çok sıkıldım bu FAT 28 formatından...:=)

Dedim ya anlamlı cümleler oluşturabilicek, kelimeleri; rastgele seçmek sakıncalı ve de yasak olmalı...

:=)

8 yorum:

Arolium dedi ki...

ruhlara format atılmalı bence bunu denemeye çalışıyorum kendimde ama bi' türlü beceremiyorum. silsem ruhumu ve sonra yeniden doldursam başka saçmalıklarla. bu eskimiş saçmalıkları taşımak yoruyor artık..
değil mi..

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

Arolium
Beni ise bu yeni yeni sacmalıklar yoruyor. Yani teknolojik yenilikler diil tabiki kastettiğim, psikolojik yenilikler, sosyo kültürel alanda kısa zamandaki muazzam değişiklikler.. Mesela 'güven azliğı' kendine veya diğer insanlara olsun; bu güven azliği insanı paranoyaklaştırır ve paranoya cogu insan için delirmektir..
Soyle olsa mesela, paronoyak olursa deliricek insanların yanina dogustan paranoyak garip ama ii kalpli arkadaşlar add etsek ve onları bi nevi danışman gibi dinlesek??? Bi öneri işte...

Bi de depresyon war.. Depresyon benim; istemesemde kabullendiğim, yaşam tarzım oldu.. Nedeni de şu.. Ewt kendi problemlerim war ve cok derinler ara ara münferit tartışmalardan, haksızlıktan, sevgiliden ayrılmaktan felan depresif oluyorum.. yemek yemeiorum hatta bi nevi diet oluyo benim için saç sakal brakıyorum ki saçımı da sakalımıda uzatmayı savan bi insanım ama ben bu halde iken bile biliorum ki:
Hoş sohbet dostlarla bi rakı sofrasında veya yeni bir aşkın berrak gözlerinde veya bir işi doğru yaptığımın kanıtlanmasında depresyonum biticek.. Dünya ya yine umutla bakabilicem..

Ama Dünya da ki neredeyse herkez depresyonda olunca ve derdini dinleyebilecek birtek kişi bulamayıpta herkezin dertli olduğunu görünce gerçekten tüm umudumu yitiriyorum..

Arolium insan umutlu olduğu sürece yaşar, umudunu kaybeden insan intihar eder.. Bu aciklama kutsal kitaplarda da yer alir, hatta Kuran da; "Allah, kulu umudunu kaybedince yardım eder".. Bununda anlamı şudur; İntaharın eşiğine bile gelmişken eğer azcık akıllı bi insansa yaşadığın sürece mutlaka yeni umutlar bulabileceğinin farkına warır.. Mesela dostları için yaşar, kedisi için yaşar vs.

Ben bu Dünya dan yoruldum. Benim gibi yorulmuşların %85 den farkım; Ben bu Dünyayı, tüm yaşanilanları sanki 'Neo nun, matrix i görmesi gibi' görüyorum.. Mesela ciğeri beş para etmez bi kıza aşık oluyorum.. Biliorum değil aşkı muhabbetimi bile hak etmiyor. Ama aşık olmam gerekiyor die aşık oluyorum.. Onu depresyuonundan veya saplanıp kaldığı hatıralardan kurtarınca da onun peşinde rezil kepaze oluyorum.. Veya birinin sözüne kanıyorum.. Biliorum oysa hemde yüzde yüz dedikleri şekilde; neler yapacağını adım gibi biliorum.. Hatta yüzüne söylüyorum sözlerinin yalan olduğunu ve sonunda bir bir neler olacağını ama bile bile kanıyorum..

Görev içün, kader çünkü...

İşte ben bundan yoruldum.. Ara ara, umut denilen tahta parcacıklarında soluklanıpta bu engin okyanusu aşamaya çalışmak bence boş iş..

Neyse yazasım gelmiş:=) yakında yeni bi post yazsam ii olucak..

---OPTiO--- dedi ki...

gunoo iyi ol iyi :))

epeydir yoktum..yeni adresimi birakmaya geldim sana..
ama kusurabakma..postu okumadim..yakinda gelirim..kendine iyi bak :)

http://optionun-ruhu.blogspot.com/

mevudugaga dedi ki...

Neden yeni yazılarını yazmıyorsun artık?

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Mevu

Canım yanıyor icimde bir yerlerde..
Canım yanıyor demek; doğru mu acaba??
Teşhis edemiyorum ki; izah edebiliim..
Canım yanıyor işte ama iiyim bi şekilde...
Ventilatöre bağlı, derin bir uykuda gibiyim... Yaşıyorum işte:=)
Canım yanıyor ama ne yanmak fiil, ne de can nesne...

Tarifi yok ki, teşhir edebiliim...

Küstüm, sustum, oynamiyorum
:=)

mevudugaga dedi ki...

su olsam, ateş olsam
göklerdeki güneş olsam
konuşmasam taş olsam
yine de oynar mısın benimle?

susulsam, kusur olsam
ağızdaki küfür olsam
doğuştan esir olsam
yine de oynar mısın benimle?

sayılmasam kaç olsam?
topraktaki güç olsam
aptal gibi suç olsam
yine de oynar mısın benimle?

benimle oynar mısın?
benimle oynar mısın?

bence küsme susma devam et (:

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Mevu
:=)
Kelimeler kifayetsizse; konuşmak, yazmak nie??

Hayat denilen şey, müebbet Dünya da zaman öldürmekse; çabalamak nie??

İnsan, bencil bir hayvan ise; sevmek nie??

Yaşıyorum işte ama ne die???

mevudugaga dedi ki...

iyi de bu vazgeçmişlik niye (: