14 Ara 2007

İsimizm

Ñé×ëÑ®§

İnternetle ilk iştigal olduğumdan bu yana NexeN nickini kullanıyorum.. NexeN in hiç bir özel anlamı yok.. Bilgisayar Müh te okurken .exe uygulamalar yaptığımız için bi çocukluk şeysi hoşuma gitmişti.. Birazda hafif simetrik geliyor bana.. hani ayna yansıması gibi değil belki ancak mana olarak simetrik bence... Nick gerektiren her yerde kullandığım bir nick ti.. Ancak son yıllarda Google da karşıma birçok farklı NexeN çıkınca bu nickten biraz soğudum.. ve çoğu yerde GunO nick ini kullanmaya başladım.. İsmim Ogün olunca GunO; bana anlamlı ve sempatik gelior ..
®§ : Orjinal forever manasında kullandığım simgeler..

Aslında beni tanıyanlar bilir; www.gunnex.blogspot.com(GunOsys) da yazarken GunO nickini kullanıyordum.. Bu bloğu da: Sarkastik olduğum zamanlarda haykırabilmek için gizliden gizlie açmıştım.. Ancak gel gör ki GunOsys sadece bir konuya adanmış gibi olunca. Bide; değersiz bir temele atfedilmiş birçok yazının boşluğu beni utandırınca; bu gizli die açtığım bloğu asıl bloğum yaptım..

Şimdi bu yazıyı neden yazıyorum.. Bir çok yorum yazdığım arkadaşım bana cevap verirken zorlanıyor.. Adımı nexenos olarak okuyorlar veya kopyala yapıştırla bi dünya uğraşıyorlar..

Efendim; bana,
NxN
GunO
NexeN
Ogün
isimlerinden dilediğiniz herhangi biri ile hitap edebilirsiniz.. :=)
'Her insanın, kendi ismini seçme hakkı' olmasına inandığım için kendi belirlediğim bu isimleri tavsiye ediyorum ancak sizin vereceğiniz hoş sıfatlarda seve seve kabulümdür:=P
Mesela kardeşim(Okan) la birbirimize Aderfe yani yunanca kardeş deriz:=)

8 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

:))) ..Néxénr§ ;)) ben böyle diyorum :))) hihihihi :)) nasilim :D

---OPTiO--- dedi ki...

okumam gereken o kadar cok yazin var ki...hadi hayirlisi :)) yandim ben yandim :))

Néxénr§ :)))

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Optio
hehheu tam senin blog da yorum yapıp buraya dönmüşken yorumlarınla karşılaşmak çok hoş Optiocan.. Sen nasıl istersen öyle de..

Optio üzgünüm ben biraz yaaa.. Dün gece yüreğime bi sıcaklık girdi.. Deniz gözlü ürkek bir yıldız güneşim oldu..
Bugün burada kar yağıyo hava rüğarlı ve 0 altında soğuk ancak o sıcaklık beni bütün gün ısıttı... Şimdi yatmaya giderken etkisini kaybetmeye başladı.. Yavaş yavaş yüreğimden çekildi.. Uçtu gitti sanki...

Neyse.. diğer yorumlarını okiim yatmadan:=)

Okana dedi ki...

aderfe ben sana abi demekte zorlanıyorum artık alışmış dilim aderfe ye daha sempatik geliyo bana ondandır heralde bide biz bir birimizin dilinden anlıyoruz o yüzden kardeşimsi bi dostluk var aramızda die inanıyorum eee haliyle abi kardeşliğin dışında zor günün dostu iyi günün elçileri olarak sempatik bi seslenişimiz var birbirimize... iyi ki varsın aderfe hep böyle iyi olalım ;))))))

. dedi ki...

dejavu [:

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Okan
Way way kardeşime bak ne güzel bi yazı yazmış.. Bende sana bi post yazdım ama asla iade-i cevap yazmadan olmazdı:=)

@Meli$
Melish sen nerelerdeydin yaw?? Bloğu taşıdım bi kahve içmeye gelmedin die içerlicektim:=)

Hoşgeldin..

---OPTiO--- dedi ki...

yaaa bende sana yorum yazip benim sayfaya dönünce gördüm yorumunu :) nasil sevindim bilsen..demek kalp kalbe karsiymis ...iste bu cidden güzel..
cok uzun zaman oldu görüsmedik..insalalh en kisa zamanda denk gelir sohbet ederiz :)

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Optio
Msn i değiştirdim ama seni ekledim genelde çevrim dışıyım ancak inşallah görüşücez..

Biliomusun bugün çok sıkıcıydı ama yorumlarını görünce çok sevindim bi de böyle toplu oluyolarya.. Hani okuyup hemen bitmio, çok mutlu etti beni çok teşekkür ederim günışığı..

Herşey gönlünce olsun..