13 Ara 2007

İhtiyaçtan

Konuşmaya ihtiyacım war!!!

Bazen öylesine yoğun ve kalabalık birikiyor ki kelimeler; haykırmak istiyorum.. Tüm Dünya'ya, Dünya'da ki her bir insanı tutup tam suratına, haykırmak istiyorum... Mesela siyaset hakkında veya tarih konusunda.. Teknoloji hakkında 3 saat dinlenmeden konuşabilirim. 3 gün boyunca konudan konuya, daldan dala atlayan kuşlar gibi yorulmadan tartışabilirim mesela....Örneğin yüzlerce tez üretip; binlerce antitez dinleyebilirim..

Ama yok.. Ne zaman konuşmaya başlasam ya kibirli bir cahilin beni dinlemektense; aklında ki bir konuya link bulup konuyu çevirmeye çalışması ile yüzleşiyorum... Ya da: Dinliyormuş gibi gözüken, umursamazlarla karşılaşıyorum...

Mesela; bugün, yeğenime, 1. Dünya Savaşı'nın başlangıcı ve bitişi arasında sonucu etkileyen önemli faktörleri ve 1. Dünya savaşının bugüne dek süren bitmemiş hesaplarını hikaye tarzında anlattım usanmadan.. Gidip sorun " bugün neler öğrendin??" die "hiiiç" dicektir.. Sadece o olsa neyse.. her anlattığım, aynı cevabı vericektir...

Eskiden beri derim,

"Bana öğretmen olucak; bir öğrenci, yâr, yâren gerek.. "
Bu gece öylesine çok istiyorum ki bu dileğimin gerçekleşmesini..
Çünkü yetti artık.. Kibirli cahillerden yoruldum...

Bana kendi cehaletimi aydınlatıcak bir tek insan yeter..
Hem sevgili, hem dost olucak bir ilgili yeter...
İçten dinleyen, fikir üretip, inandığı doğruları netlikle ortaya koyan, insanca yaşayıp, insanlık dersi veren... Aklına takılanı sonuna kadar irdeleyen ve unutmayan... Her an öğrenme ve öğretme azmi ile yanıp kavrulan. İnsanı ilgilendiren her konuya yakın duran.. Kısacası insan olup, düşünen bir sevgili ye çoook ihtiyacım war...

Eski bi kız arkadaşımın bi duvarda görüp, beğenip bana yolladığı bi msj geliyor aklıma..

"Seni sevdiğim için ; sana ihtiyacım war dien çok..
oysa ben, bana ihtiyacı olduğu için; beni seven bir sevgili istiyorum
"
tabi bunu Yunanca yollamıştı kendisi, Türkçeye şimdi ben çevirdim...

Birbirimize ihtiyacımız war.. Nerdesin ey mechul sevgili????

7 yorum:

Arolium dedi ki...

aynı dertden yakınıyoruz dostum. duygusuz sürü içerisinde bi' yerlerde bize ihtiyacı olduğu için bizi sevecek birisi var, olmalı yada. söylenen sözlerin boşa gittiğini görmek söyleyeni üzüyor, üzülsede söylemekten yılmıyor ama dinlemeyenler ruhsuzluklarıyla anlıyormuş gibi görünmeye devam ediyorlar ya bu beni üzmekten öte sinirlendiriyor...

*final'e doğru eminsiniz, yolunuz açık olsun. FB .

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Arolium
Bilmiorum dostum... Belki de öyle biri yoktur.. Bu 'özel insan' arayışı; romantik erkeklerin kendini kandırdığı titrek bir umuttur.. Mum ışığı gibi..
Bide 'cehalet erdemdir' durumu war ki sorma.. İnsanlara Soros dan örneklerle kolay para nasıl kazanılır die konfrans versek üşenmeden can kulağı ile dinlerler eminim..

Bende çok sinirlendim artık ama elimden hiç birşey gelmiyor ozaman daha da çok sinirleniyorum.. Ne diim ki dostum Allah sonumuza hayır getire..

Saol FB temenliin için.. Çok futbol fanatiği değilim ama ailecek fenerliiz..

etki alanı dedi ki...

Muhteşem şeyler yazmışsın çocuğum.
Dilerim karşına ruh ikizi dedikleri,aynı frekanstan biriyle karşılaşırsın.Yüreği ve beyni dolu insanları severim.Sanırım sık sık ziyaretine geleceğim.Emin ol sessiz olacağım.
TüTü

---OPTiO--- dedi ki...

benim blogta bugün sansina bak ne caliyo :) sanki bu yaziyi kendim yazmisim zannettim...
gunocan ...arkadasim..
insalalh karsina öyle biri cikicak..
ama dost arkadas kardes olarak seni dinlemye hazir insanlarda var onlarida es gecme ne olur :)
tüm dualarin kabul olsun ..

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Etki Alanı
Hoşgeldiniz efendim..

belki ruh ikizim yoktur benim.. Belki wardıda, ben sanıp benden daha yakışıklı biri ile evlendi 3 çocuk sahibi oldu ayrıldı.. Belki o da benim için aynı şeyleri düşünüyodur..

Yine beklerim ancak söylenecek sözleriniz war iken sessiz kalmayın lütfen.. Eleştiriler cehaletimi aydınlatır..


@Optio
İyi ki warsınız.. Dün bu şarkıyı şans eseri buldum, bu gece sadece bu şakıyı saatlerce dinledim hala bu şarkı çalıyo fonda..

Bazen öyle bi insan çıkıyor ki.. Tek bir sözünün veya bir bakışının etkisi bir haftadan uzun sürüyor... Dün böyle bi insanla tanıştım.. sabah rüyama girdi:=)ilginçti..

Neyse..
ben dostlarımı unutmam ama ruhumu paylaşıcak birini bulmak gibi bir görevim war doğduğum günden beri... Bu nedenle bazen gerektiği kadar ilgi gösteremiorum dostlarıma veya aileme.. Ancak her insanın bende yeri ayrıdır asla değişmez.. Anladım ki dostların paylaştığı, diğer herşeyden; değerli...

---OPTiO--- dedi ki...

ayy ..icini isitan kisiyi sakin birakm öyleyse ;)) biz nasil olsa öyle yada böyle hep variz :)

hayatinin insanini bulmana cok az kaldii..cookkk;)

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Optio
Bi görsen ne kadar güzel.. Burnusu, kaşı gözü çenesi saçı felan bi güzel bi güzel.. Ondan önemlisi havalı diil mesela, gizemli felan, ii yemek yapıyomuş hiç yemedim yicem de yok heralde ama..Sona öle kendini beğenmiş felan diil.. Hatta biraz ürkek.. Detaycı, araştırmacı, kurnaz, oyuncu-şakacı felan.. Mütavazii, anlayışlı..

Çıtı pıtı işte, Almanya' dan, Alanya gelmiş.. Allahın özenerek yarttığı bi kulu işte..

Amaaaaaa: bi daha görüşebileceğimize pek ihtimal vermiorum.. Zaten görüşsekte Aderfe dioz birbirimize aman kardeşim duymasın:=P Yani ii bi arkadaş olucak bi insan...

Dip Not : Çok tatlı, onu gerçekten tanımak istiorum, arkadaş olarak..
Öle işte,
oh içimi döktüm walla sayende...
:=)