15 Ara 2007

Kar

Sevgili Kardeşim Okan;

Biz nasılız die sorarsan, hep braktığın gibiyiz... Ben her zaman ki gibi üst katta ki odamız da bilgisayarla TV ile takılıyorum.. Pek dışarı çıktığımda yok.. Odamda mutluyum yani..

Evde de pek değişlik yok.. Hep braktığın gibi herşey.. Zaten gelince görüceksin, hiç gitmemiş gibi olucaksın..





Havalar günlük güneşlik..
Tam gezip eğlenilecek zaman.. Tabi sen gelir gelmez hemen arabaya atlar eğlenceye akarsın mutlaka..

Ben de motoru alıp çıkarım belki bu odadan.. Ben sıkılmadım ama o benden sıkıldı eminim:=)






Kedicikler de çok ii ama ne hikmetse Anneannem sobasının yanından pek ayrılmıyolar.. Heralde depresyona girdiler bende anlamadım..


Köy de braktığın gibi.. Hiç değişiklik yok yani buralarda.. İstersen çıkıp Çamlık Altı'nda da otururuz birlikte..










Neyse sen zaten geliceksin yakında..
Bu güzel havaların tadını birlikte çıkarırız..

:=)

11 yorum:

Okana dedi ki...

owwwwwww süpermiş güneş kremi de alıyım gelirken en iyisi aderfe fotoları gördüm üşüdüm neyse kara rağmen geliyorum kaçışım yok orasını daha çok özlemeye başladım nedendir bilmiyorum ama istanbulda soğuk kar olmasa dahi bi bıtkınlık geldi artık buradan da doydum galiba neyse yarın oradayım tabi ilk başka bi yere uğrucam yol üstündeyken artık salı günü görüşürüz

---OPTiO--- dedi ki...

süperr yaa..fotolarda sicacik..karli ama sicacik ..
:)) günlerinkz harika gecsin :)))

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Okan
Şanslı kerata.. Tüm karlar eridi.. Hatta bugün işe bilem gittim -zorla- tüm hayallerim suya düştü.. Bütün hafta kar yağıcak die açıklamışlardı..

"Kahrolası metoroloci, yaktın beni" :=) Senin şansına..
ne diim:=)

@Optio
Bugün hava bi açtı güneş öyle bi parladı inanamazsın... Ben daha çok kar yağıcak die bir sürü abur cubur stockladım uyanınca bi baktım tüm karlar erimiş...

Dilerim tüm haftan eğlenceli ve güzel geçsin Optiocan.. Güzel postlarını merakla beklicem:=)

dilekss dedi ki...

neresi burası çok sıcak samimi bir ev doğayla iç içe gibim insanlardan uzak bende olsam çıkmazdım dışarı :))

ama kar oynamdanda olmas fenerli ))

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

=)
Kireççiler köyü
İskeçe / Yunanistan

Ben burayı çok seviyorum ama 13 mayıs 2008 itibari ile asker olucam=(

dilekss dedi ki...

beklemiyodum yunanistan olcağını doğuda bir köy beklerken :))

şimdiden hayırlı teskereler ...

üzülme şimdiden biter askerlik neresi çıkcağı önemli dimi ama ..

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

Mora yarım adasının baş parmağı. Nafplio
Uygun bir benzetme olurmu bilmem ama ben İstanbulda yaşıyor olsaydım, Nafplio, Fethiye dolayları olurdu=)

Neyse hele bi gidelim de bakarız artık

dilekss dedi ki...

anlaşıldı merkez :)

yazıcı oluyormuşşsun askerde bloga devam ordada :))

cuneyt dedi ki...

ben tevfık iskeceden

cuneyt dedi ki...

iskeceden tevfık taner ben

cuneyt dedi ki...

OKAN KARDEŞİM BEN TÜRKİYEDEN YAZIYORUM İNTERNET İSKEÇE KÖYLERİNİ NE GİRDİM VE KİREÇİLER KÖYÜNDE SİZİN EVİN RESMİNİ GÖRDÜM VE İSMİNİZİ GÖRÜNCE BEDE O KÖYLÜYÜM SANKİ ORDA OLMUŞ GİBİ OLDUM SİZ BENİ TANIMAZSINIZ AMA BÜYÜKLERİNİZ TANIR BEN YUKARI MAHALLEDEN CENGİZ HALİLLİN DAYISIYIM HEPİNİZE SELAMLAR BEN CUKURMAHALLEDE OTRDUM TEVFİK










K