4 Ağu 2008

Ogün Hala Asker


Burada askerlik beklediğimden çok daha ii.. Kavala'dan öteye hiç geçememiş olan benim için, bi nevi tatil...
Mora yarım adasının küçük bir tatil kasabası olan Nafplio şehrinde teslim olduktan ve 1 buçuk aylık acemi eğitiminden sonra Bir başka tatil şehri ve meşhur Korintos bogazının komşusu olan Loutraki şehrine uzmanlık eğitimi için gittik ki tek yaptığımız eğitim; kayıkla, küçük bi gölde kürek çekmek oldu. Benim kaçırdığım bir kaç eğitimde de prefabrik köprü felan yaptılar... Bunun dışında bol bol denize girip, boş boş zaman öldürdüm=)

Sonra tekrar bi aylığına mayınlar üzerine eğitim almak için Nafplio ya döndük.. Şu ara hala oradayım.

Yunancayı ii bilmiyor olmam(Anlıyomda konuşamıyom cinsinden) büyük sorun olsada yarı ingilizce biraz türkçe gayet net anlaşıyorum=)

Şimdi, önümüzde ki hafta (bi aksilik olmazsa) Şehrime (yani İskeçe ye) 2.5 saat uzaklıkta ki Serez şehrine dağıtıma gelicem ve umarım daha sık izin alıp daha fazla yazma imkanı bulucam..



En kısa zamanda tekrar görüşmek dileği ile,
Sağlıcakla kalın


Nafplio
V


Bu sahil de Loutraki, resmin sonunda Korintos bogazının girişi war

1 yorum:

GunSerBur dedi ki...

aslerlik çok yakışmış kuzenime pardon tatil kıyafetleri diyecektim hayırlı teskereler olsun inşallah en kısa sürede görüşürüz