13 Mar 2008

Karnaval 2008

Efendim, karabulutları dağımak adına bi post yaziim bari=)
Geçen hafta, karnaval haftasıydı, kardeşimde bu vesile ile canım İstanbul'dan kalkıp buralara kadar geldi... Ben, arkadaşlarımın tüm ısrarına rağmen asosyalizm de ısrar ederken, "Karnaval gelmiş, neyime" modunda oyunla kafayı yemiş bir halde, ev sınırlarımın dışına çıkmayarak günlerimi heba ediyorum. Kardeşimse, evin yolunu zor buluyordu=). Neyse Tanrısal bir kudretle mi bilinmez karnavalların son günlerinde 4 günlüğüne net bağlantım kesildi ve ben mecburen dışarı çıkmak zorunda kaldım.. Pazar günü Karnavalların son günü idi ve yine garip bir tesadüf uzun süredir göremediğim arkadaşlarımla geçirdiğim çok güzel bir gündü.. İlk defa mahkus talihime şükrettim=)

Geçen pazardan kalma birkaç resmi, yaşadığımın ve nadirde olsa dışarı çıktığımın bir kanıtı olarak buradan yayınlıyorum..


------------

-----------

------------


Okan(kardeşim) bu gece İstanbul yolunda..
Bu yılın karnaval sözü "Beni uyutun, bi daha ki karnavallarda uyandırın" oldu:=)

Hiç yorum yok: