21 Mar 2008

BoŞ

Bugünlerde içimde bir tatminsizlik war.. Garip bir öfke, yorgunluk, kararsızlık, belirsizlik ve sessizlik war...

Herşeye karşı olmak istiyorum, herkezle alay etmek ve bol bol çekinmeden dilediğimce küfretmek istiyorum..

İlginç olan bi şekilde bu halimi yansıtıyor olduğumu düşünmeme sebep olabilicek çevresel tepkilere mağruz kalmam.. Mesela feci bir şekilde alay etmek istediğimde; karşımda ki insan, ciddi bir tavır takınıyor ve ben tek kelime alay cümlesi kuramadan hevesim kursağımda kalıyor.. Tam küfredicekken, yakınımdakiler uzaklaşıyor... Dinlenmek istediğimde daha çok yorucu saçma uğraşlar edinmek zorunda brakılıyorum.. Bir bakıma cevremde ki bu yaklaşımlar; saygı değer. Çünkü beni tanıyanlar belki de karakterime zarar verebileceğim eylemlere mani olmak adına pasif bir direniş benimsiyor olabilirler... Bu olumlu düşünce büyük bir moral kaynağı benim için fakat, ne yazık ki bu halimin belirsizliği ve depresif halimin, gelecek kaygılı kararsızlığı; herhangi bir düzelme belirtisi dahi göstermiyor.

Birşeyler eksik hayatımda ve artık ben, ne; neyin eksik olduğunu düşünmek istiyorum.. Ne de daha fazla eksilmek istiyorum....

Öyle işte...

3 yorum:

mevudugaga dedi ki...

benim hayatımda da bir şeyler eksik ve ben bu eksikliğin ne olduğunu tam olarak biliyorum.Gideyim alayım tamamlayayım kendimi diyorum engeller çıkıyor karşıma ama kararlıyım sahip olana kadar uğraşacağım.
Küfür etmek rahatlatıyor insanı bunu da biliyorum ama yanımda kimseler yokken yapabiliyorum bunu. Olsun bu da yetiyor bana.
Birde kötüyüm ben biliyorum dalga geçiyorum insanlarla ve kırılıyor olabileceklerini bildiğim halde kendimi alıkoymuyorum bu durumdan dalga geçiyorum.Ve işin ilginç tarafı insanlar bunu fazlasıyla kabullendiler seslerini bile çıkarmıyorlar.
Ay ne çok şey söyleyesim varmış.Dönüp okumayacağım yazdığımı kontrol amaçlı ne çıktıysa artık (:

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Mevu
=)
Klavyene sağlık...

Serra dedi ki...

$u zamana kadarki yaziLarini gozonune aLirsak benCe sen tam bi a$k adamisin ama aradigini buLamiosun derdim ama demicemm :P

~Serra

p.S. haSta yataimda bLogLari uzun zamandir ihmaL ettigimi farkedip herkeSi tek tek doLa$iorumm. in$ iisindir?