2 May 2008

PC Sorun

Bilgisayarımda önemli bi sorun war... Dün geceden beri sinir halindeyim.. Tr deki pc mi taaa buralara kadar taşıyıp buradaki bilgisayardan sökülen parçalarla yeniden bir araya getirdim. ' bilgisayardan adam gibi bi pc çıkar umuduyla ancak şuan 2 sinden de kötü çalışıyo. Kendi kendine kapanıyo canı sıkıldığında felan.. Sinir sinir sinir oldum işte. Format attım update yaptım hala uğraşıyorum.

Bide tam zamanında. Kireççiler.org die bi site hazırlıyoruz köyümüz için. Tüm bilgiler bende ama bende pc bozuk.

uıfffff uf

5 yorum:

dilekss dedi ki...

sıkma canını geçer herşey pc gibi olsun :))

canın saolsun yaws :)

Adsız dedi ki...

köyünüz çok güzel.biz de selanik göçmeniyiz ve söylediklerine göre eski evimiz şuanda türbe halindeymiş yalnız ben köyümüzün eski ismini biliyorum şuanki halini de çok merak ediyorum ama henüz vize alamadım maalesef..oralardan bu fotoğrafları görmek beni çok sevindirdi..

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

dilkss
pc hala sorunlu ancak idare ediyorum

Zoitsa
=) biz iskeçe deyiz ama eminim sizin evde cumbalı yüksek saçaklı veya hanay denilen 2. katlı bi evdi. eski Türk evleri böyle. bi de zoitsa yunanca; hayatcık demek

Adsız dedi ki...

selaniğe gitme şansın olyor mu

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

=)
Yakında selaniğide geçip taaa Atina ya kadar gidicem oradan da aşağı nafplio da en az 2 ay askerlik yapacam=)