27 Şub 2008

Kesik Kesik

Benim küçük, gizli bir şalterim wardır.
Hayatımda birşeyler ters gittiğinde,
Çevremde beklenmedik, kötü olaylar geliştiğinde;
Şalterimi kapar, insanlardan kaçar,kendimi saklarım.
Yanlış bir savunma biliyorum ancak ben böyleyim.
Kimsenin beni anlamasını veya bana acımasını istemem..
Sadece yalnız kalmak, güvende olmak isterim,
Sessiz kalıp, kara bulutların dağılmasını beklerim..
Birçok arkadaşım; kara bulutları, muhabbetle, eğlence ile dağıtmam için çabalar.
Oysa bu dializ makinasından ayrı düşmüş hasta misali canımı daha cok yakar.
Bu kış çetin gecti, hala kara bulutlarım dağılmadı..
Bi süredir bi oyun oynuyorum net üzerinden,
Hem zevk, hemde bu inzivaya çekildiğim mağradan yavaşça çıkma çabası...
İşte bu sessizliğin sebebi budur...
Bu gece, eski dostum 'aşk' ın kısa ziyareti, düşürdü cenemi...
Aslında hoş bir muhabbet değildi,
Sessizliğe iyice batıp, şarkılara anlam yüklemek gerekti..
Aksine yazıyorum...
Çünkü aşkın acısıda, mutlusuda, karşılıksızıda, limidet şirketliside paylaşılmalı..
Zaten paylaşacak, anlatacak tek bir kelime yoksa aşk gerçek değildir...

Benim halim böyle..

Allah şehitlerimezin ailelerine sabır, askerde yakını olanlara huzur, ihsan etsin..

3 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

gunocan....
iyi ol sen yaa...
biliyorum kimi zaman bende öyle hissediyorum..hatta cogu zaman....
kacmak geliyo icimden ..hemde kendime kabuguma cekilerek degil..dünyanin öbür ucuna kacarak....
ne cok isterdim mesela simdi...dünyanin bi ucunda bi adada olmak...yapayalniz...sessiz ....canim yaniyoo...
kimsenin beni anlamasini beklemiyorum...nesem yerinde aslinda..en azindan sevdiklerime öyle göstermeye calisiyorum..biseyler varr...acitan kirdiran .....yakip kavuran beni....neysee

iyi ol sen gunocan ...kendine iyi bak...cabucak cik o kötüü karabulutlarin etkisinden....

etki alanı dedi ki...

Bu aslında kendini yenilemedir.Bende aynı yöntemi uyguluyorum.Çok seslilikten nefret ediyorum böyle zamanlarda..Kendi düşüncelerimle başbaşa kalmak,beni daha çok dinlendiriyor..Kendimi köpeklere benzetiyorum.Hani, kendi yaralarını yalayarak iyileştirirler ya,aynen öyleyim..Yaramın derinliğini ben biliyorum.Antibiyotiği de bende..
En iyisini yapıyorsun..
Zamanını sen ayarlarsın..


Annen motora çok yakışmış,selamlar..
TüTü

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

@Optio
"biseyler varr...acitan kirdiran .....yakip kavuran beni.."

Hep o birşeyler işte tüm sorun, canoptio..

Sanki mutluluğumuzu kıskanan biri war da, tam içimiz kıpır kıpır olmaya başlamışken, canımızı acıtabilicek bir olay çıkıyor karşımıza... Bi de umut-umutsuzluk döngüsü war ki ona hiç girmiim.

Bize biz gerek aslında, dam düşenler misali dernek mi kursak:=)

@Etki Alanı
Aslında bu benim yaptığım bir çeşit uyuşturucu. Benim yaralarım iyileşmiyor veya ben iyileştiremiyorum.. Bende uzun süredir, sorunlar toplandığında, onları çözmeye çalışmak yerine, herşeyden-herkezden kaçıyorum... Mesela saçma bir oyunu hayatımın en anlamlı görevi haline getiriyorum.. Buradaki küçük başarıları, hayatımda elde edemediğim ve bu nedenle ezildiğim zaferlerim haline getiriyorum... Bu şekilde kendimi kandırıp azda olsa mutlu oluyorum..

Böyle gibi bişi işte:=)

Annem gezmeyi çok severde, Allahtan; motor ve araba kullanmayı bilmio yoksa açlıktan ölürüz felan mazallah:=)